Re: mmx 200 i 120 GB :))

Autor: 666 (j666wytnijto_at_op.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 09:17:39 MET

A co, zapuściłeś ten bułgarski program do korekcji BIOSu ?
Ciekawi mnie to, bo też do niedawna jechałem na GA486M /120 :-))
JaC
Firma oczywiście istnieje i ma się dobrze, ale ostatni BIOS już chyba zainstalowałem.
Nie próbowałm podpinać dysku większego niż 2 GB, bo u mnie cieniej z twardzielami niż z płytami ;-)