Re: niszczenie dyskietki

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 07:07:40 MET

Użytkownik "lazik_s" <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja ci odpowiem bo wiem. Grzesiek używa do newssów TB a on ma takie
> opcje że przed znakiem cytowania może dodawać np. inicjały przedpiścy.
> I to właśnie tak należy traktować.

To to jest jakieś nieporozumienie. W usenecie przyjęte i stosowane
są ustalone i obowiązujące znaki cytatów, np. ">", "|", ":", ale nikt
nigdzie nie stosuje jakiś samodzielnych_nowatorskich dodatków
w postaci liter!?. ROTFL , coż za inwencja twórcza. :)

> Tego to chyba nikt nie wie. Dla mnie to wygląda jak bźdura :)

Hehehe, a ja już się obawiałem, że *to nowy obowiązujący delimiter* LOL

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."