drukarka HP 710c a win XP - dziwny problem

Autor: wcale_nie (muerte_at_go2.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 21:44:00 MET

 Witam!
Do pewnego momentu bylo wzorcowo.

Drukarka HP 710c - o ile dobrze pamietam wykrywana i instalowana przez
system win XP jako 720c. Smigalo bez problemow.

Ostatnio wywalilo mi jednak wszystkie kondensatory na plycie glownej - po
ich wymianie i ponownym podlaczeniu wszystkich urzadzen drukarka nie
reaguje.

Po kliknieciu drukuj nawet sie nie wlacza. A po pewnym czasie wyskakuje
komunikat: "Brak papieru w drukarce" - przy czym papier znajduje si ecaly
czas w drukarce.

Probowalem juz chyba wszystkiego:

- posprawdzalem kable
- sprawdzilem drukarke na innym komputerze pod win 98 - wszystko w porzadku
- usunalem drukarke i na nowo dodalem - nei pomoglo
- odinstalowalem lpt1 w menedzeze urzadzen * po restarcie lpt1 wskoczylo na
swoje miejsce ale nic to nie zmienilo - kreator jednak nie wykrywal 710c ani
720c plug and play - musialem dodawac recznie - wydaje mi sie ze powinien
dodac ja automatycznie
- chcialem sciagnac jakies alternatywne sterowniki z www.hp.pl ale nie widze
takowych pod win XP - czyzby ni ebyly udostepniane ?

czyzby plyta glowna byla uszkodzona?
Co jeszcze sprawdzic zmienic ?
Jakies propozycje?

p.s. Jak pod Xp spradzic lacznosc drukarki z komputerem? (* pod win 98
unorzliwialo to oprogramowanie drukarki - byl taki test w Xp tego nei widze
;(

z gory THX

--
pozdrawiam