Komp nie startuje - prosba o pomoc

Autor: jacintoo (jacintoo_at_USUN_TOtlen.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 21:32:43 MET

Witam

Mam problem z kompem - nie uruchamia sie.
Objawy jakby nie bylo zasilania.
Po podlaczeniu go do gniazdka i wcisnieciu wlacznika delikatnie rusza na
ulamek sekundy wiatrak od proca, oraz
nastepuje mrugniecie diody przy pamieci - i to wszystko. Cisza.
Kazde nastepne wcisniecie przycisku nic nie daje.
Jesli odlacze go od pradu, podlacze znowu i wcisne wlacznik - objawy jak na
wstepie.
Wg mnie zasilacz jest ok - podlaczylem drugi, ktory dzialal i dziala nadal w
innym kompie, a na tym - cisza. Objawy te same.

ECS K7S5A
AMD 1800+
Geforce 4 MX440
256 MB RAM