Re: GeForce 2 MX 400

Autor: Wojtek H. (wwwojtek1_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 20:25:48 MET

Użytkownik "Andrzej Pajdzinski" napisał w wiadomości
> Slabo probowales;P
> Ja w akcie desperacji podkrecilem na 200/205 i dzialal;)
> wkoncu moglemsobie pograc plynnie z wiekszymi detalami w
> nfs:underground;)
> A na serio to podkrecanie procesora w mx'ie niewiele da.. jezeli jusz
> to lepiej pamiec, a najlepiej i to i to;)

A tu zgoda. Kręcenie pamięci daje faktycznie więcej. Teraz takie
doświadczenia robiłem z GF4MX440SE 128bit i jak na razie stabilnie pracuje
na 300/400 (z 275/333) i niedługo spróbuję 310/420
Przepustowość wg AIDA32 wzrosła z 5,3GB do 6,5GB i w NFSU dało sie to
odczuć.
GF2 MX Aidą nie sprawdzałem, ale to te same GPU, więc pewnie rezultat też
będzie podobny.

Pozdrawiam, Wojtek H.