Re: NTG....

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 23:45:42 MET

> denerwuje mnie to NTG... bo jak ktos sie zapyta cos nie na temat sprzetu,
> ale na temat zwiazany z komputerami to zaraz dostaje NTG. np. jezeli chce
> sie zapytac cos o programach to gdize mam sie pytac??
> moim zdaniem ta grupa ma najwiecej grupowiczow ...a nie ma dobrej polskiej
> grpupy o programach ... wiec badzcie bardzej wyrozumiali !!

Grupa pl.com.pecet jest niewatpliwie o PECECIE! czyli o PC. A wiec czym jest
PC? Komputer osobisty ktory jak wiadomo sklada sie ze sprzetu Hardware i
oprogramowanie Software - podzialu dokonala firma Intel. Chcac nie chcac
mowiac o pececie nie mozemy ograniczac sie tylko do strony sprzetowej ale i
takze programowej. Wg. mnie sluszna uwaga! To, ze akorat na grupie utarlo
sie ze posty sa typowo sprzetowe to przypadek - a to ze grupowiczom weszlo
to juz w krew i na posty dotyczace oprogramowania krzywia sie to juz inna
bajka ;) Fakt faktem - ze do spraw zwiazanych z oprogramowaniem sa specjalne
grupy - to nie ulega zadnym watpliwosciom. Ale to, ze grupa pecet obejmuje
tez i te grupy jest jasne jak slonce! Niektorzy, a moze i wiekszosc nadal
beda dawali riposte w postaci "NTG" na wszystkie posty ktore nie dotycza
chocby posrednio peceta od strony sprzetowej. To ze niektorzy "sadza sie" to
tak od zawsze bylo i na to nie ma mocnych ;) Przyznam sie ze czasem zdazalo
mi sie walnac NTG komus za post o oprogramowaniu na pl.comp.pecet ale od
dzisiaj tego nie bede robic :)))) hehe ;)

Mimo ze post jest w 0% zwiazany z PC a z grupa pl.comp.pecet to popieram go
w 100%

 Pozdrawiam!
 Dariusz "aidahow" Socha
 dareksocha_at_onet.pl
 www.dareksocha.republika.pl
 Asus P4P800 + Pentium4 2,4C + 512MB PC3200 CL2,5
 Radeon9000pro 64MB (3,6ns) + WD 40GB 7200 ATA100