Re: Czy mozna athlona 2000 bez radiatora i wiatraka ...

Autor: Piotrus (mpit_at_-wytnij-op.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 23:44:46 MET

Piotrus wrote:

> Ostatnio miałem takiego przez ok minute odpalonego, wiatrak zablokowany
> był jakimś przewodem, nawet temperatura drastycznie nie skoczyła :)

Jeszcze jeden fakt, na procku założony był radiator świeżo ze sklepu
niesiony w mroźny dzień - ten czynnik uchronił mnie przed stratą ;)
Na nowych prockach są stosunkowo duże radiatory, taki układ ma dosyć
dużą inercję cieplną - went intensyfikuje wymiane ciepła od rozgrzanych
żeberek ale taki radiator najpierw musi się nagrzać (bo konwekcja
"napędzana" jest różnicą temperatur). Trzeba też pamiętać o obciążeniu
  procka, które w trakcie rozruchu systemu (grzebania w biosie :)) nie
  jest zbyt duże.

Pozdrawiam

--
Piotrus