Re: zamienic tusze

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 18:07:58 MET

> No nie, panie Bogdanie, niezupełnie...Jak fajnie myje się gąbki, każdy
wie,
> wiadomo także, że najlepiej gąbkę jest po prostu wycisnąć parę razy, z
> jednoczesnym płukaniem...Proszę mi wyjaśnić, jak to zrobić np. w modelu HP
> 78...Bo z resztą to i owszem, da się powalczyć. Tak więc z tym omijaniem i
> unikaniem to niezupełnie tak, może właśnie zawodowcy a nie "ściemniacze"
tak
> powiedzą.
>
> S.
Jak to zrobic to niestety nie powiem (tajemnica zawodowa) ale napewno nie
trzeba wyciskac gabek. Da sie to zrobic bez naruszania struktury zbiornika.
I jestem "zawodowcem"- regenerujemy kilkatysiecy zbiornikow miesiecznie. A
ci twoi "zawodowcy" to twierdza tez, ze jak zbiornik postoi dwa tygodnie to
tez do niczego sie nie nadaje, a to juz totalna bzdura.

Bogdan