Re: zamienic tusze

Autor: syzygy (pcjack_at_polbox.comm)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 15:57:39 MET

Użytkownik "Bogdan S" <bogdan_at_losthope.com.pl> napisał w wiadomości

> -------------
> da sie da sie. Nie ma tygodnia aby po takiej pomylce zbiornik do nas nie
> trafil. Trzeba wyplukac takie komory i napelnic je poprawnie. Sam tego
> raczej nie zrobisz, musisz znalesc serwis ktory cos takiego jest wstanie
> wykonac i tu moze byc problem. Wiekszosc firm jakie znam, a zajmuja sie
> wlewaniem tuszy do zbiornikow nie maja zielonego pojecia co robia. Popytaj
> jak ktos stwierdzi, ze sie nie da to unikaj ich z daleka.
>
> Bogdan

No nie, panie Bogdanie, niezupełnie...Jak fajnie myje się gąbki, każdy wie,
wiadomo także, że najlepiej gąbkę jest po prostu wycisnąć parę razy, z
jednoczesnym płukaniem...Proszę mi wyjaśnić, jak to zrobić np. w modelu HP
78...Bo z resztą to i owszem, da się powalczyć. Tak więc z tym omijaniem i
unikaniem to niezupełnie tak, może właśnie zawodowcy a nie "ściemniacze" tak
powiedzą.

S.

--
www.konsola.net