Re: Creative 2.1+zintegrowana k. muzyczna???

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 17:35:39 MET

Użytkownik "Leszek" <joe_at_delta.com> napisał w wiadomości

> Największym problemem jest to że, wbudowana karta nie dzieli dźwięku na 4
> głośniki o ile nie jest włączony jakiś efekt przestrzenny. W grach nie

Z wbudowanych kart ma to tylko SoundStorm.

> irytujące. Według mnie nie warto do takiego zestawu kupować głośników 4.1
> lub lepszych.

Zawsze można dokupić rozdzielacz mini-jack i podłączyć 4 głośniki do wyjścia
audio. ;)) Ja tak zrobiłem na MSI KT6. Aczkolwiek jakość dźwięku była jak
dla mnie mizerna i teraz mam Abit NF7-S z SoundStormem.

> Jakość dzwięku też jest trochę gorsza (może większy poziom szumów?, trudno

Słaby procesor dźwiękowy który nie ma pełnego wsparcia sprzętowego jak np.
SoundBlaster lub SoundStorm.

> No i ostatnia rzecz to śledź z kompletem wyjść. W moim zestawie go nie
było,
> dokupiłem w serwisie za 20zł. Bez niego

I nie rozwiązało to problemu z muzyką na 4 głośnikach??

> Według mnie wybieraj pomiędzy k. wbudowaną + głośniki 2.1, albo karta SB +
> 4.1.

Jeśli chodzi o muzykę to najrozsądniejsze rozwiązanie ;))

--
pozdrawiam
Marcin