Re: no i dalem czadu i chyba spalilem procesor:(

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 17:44:07 MET

Witam
Ja na MSI K7N2 Delta tez zawiesilem plyte przy probie podkrecania. Nie
pomagalo wylaczanie zasilania, kasowanie biosu ani wyjmowanie baterii.
Wkurzylem sie, wykrecilem plyte, spakowalem i mialem oddniesc na gwarancji
na drugi dzien. No ale przed oddaniem mysle: odpale jeszcze raz no i co?
poszla ;] nie wiem czemu tak sie stao i czemu nie chciala ruszac, ale po
nocy jej przeszlo. Pozniej juz jak eksperymentowalem, to pomagalo
przestanienie dwoch zworek tak, aby plyta startowala na 100 MHz.

Pozdrawiam
[x]Angel