Re: Czy dodatkowy kontroler ata to dobry pomysł?

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 17:27:29 MET

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Jak to nie widzi? Zepsute IDE czy nie masz już miejsca na podłączenie? A
> może płyta nie widzi, bo masz drugi kontroler w biosie wyłączony?

Często się to zdarza. Miałem taki przypadek na ASUS P2B. Na pierwszym złączu
widział każdy dysk, a jak podpinałem 60GB do drugiego to się zawieszał nawet
w ustawiniach BIOSu. Jeśli nie ma nowszego BIOSu, który mógłby rozwiązać
problem trzeba podpiąć ten drugi HDD do IDE1 (zakładam, że na tym go widzi)
ew. kupić dodatkowy kontroler - polecam Zoltrixa - tani a dobry.

--
pozdrawiam
Marcin