Re: Pytanie - Co to jest interfejs?

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 15:51:34 MET

> Raczej obiekt (sprzet lub program) umozliwiajacy taka komunikacje
> wg okreslonego sposobu (protokolu).

To pewnie zalezy od interpetacji. Wedlug mnie jest to jest poprostu
wyspecyfikowanie sposobu wymiany danych, czyli taki opis slowno-muzyczny
tego jak komunikacja przebiega. Nastepnie dopiero odpowiednie uzadzenia (
programy ) ktore chca sie komunikowac miedzy soba musza sie zatroszczyc o to
zeby taki interface zostal spelniony.

Pozdrawiam