tusze epson i canon - co z nimi?

Autor: liet (liet-kynes_at_gazeta.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 15:56:05 MET

Witajcie!
mam taki maly problem, moze ktos wie...
teraz mam drukarke lexmarka ale jes utrzymanie nie wychodzi zbyt tanio -
mozna oczywiscie napelniac tusze, ale pare razy sie napelni i kiepsko
drukuje. nowy tusz czarny to ok. 110zl.
znalazlem w sieci tusze do epsona i canoca, zamienniki oczywiscie, po
ok. 10-30zl, i mam pytanie: czy one sa razem z glawica drukujaca?
np tutaj: http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=836
jesli tak, to problem drogich tuszy odpadnie :) mozna pewnie je jeszcze
napelniac, a jak bedzie zle drukowal to nowy za 20zl i juz :)
no, a uzywana plujka epson czy canon nie jest droga.

--
pozdrawiam, liet-kynes
liet-kynes[malpa]gazeta.pl