Re: Komputer + TV - AT Radeon PROBLEM

Autor: Maciej (dmat_at_-WYTNIJ-canpol.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 18:23:23 MET

> Proszę odpisywać tutaj ewentualnie na e-mail. info_at_hoga.pl
> jestem pod gg 4213716

Ja używam połączenia PC (Radeon 9000 pro) - TV za pomocą kabla S-video.
Mimo to jakość obrazu przedstawiającego pulpit windows'a jest kiepska.
Filmy natomiast są w bardzo dobrej jakości.
Nie wiem dokładnie na czym to polega ale tu raczej nie chodzi o kabel.
To ma chyba poprostu związek z rozdzielczością albo nie wiem z czym..