dziwny problem

Autor: Piotr Marcinkowski (sanchi_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 18:06:42 MET

athlon 1,8 , płyta gigabyte (nie pamiętam teraz modelu- moge sprawdzic), gf
fx5200, ram 256 MB 133 mhz
zainstalowany był system win2003 server
podchodząc pewnego razu do komputera, który powinien być wyłączony
zauważyłem, że kontrolki na obudowie sią palą
właczyłem monitor, jednak sygnalu nie było (pomyślałem, że może przez
pomyłkę włączyłem standby albo hiberanate)
poruszanie myszką czy wciskanie przeróżnych klawiszy nic nie dało więc reset
no i się zaczęło
windows nie chciał się juz odpalić - wieszał się na czarnym ekranie
na innym dysku miałem win98 więc spróbowałem i wszystko było ok
jednak po wyczyszczeniu dysku z win2003, stworzeniu nowych partycji itd
nie chce się zainstalować ani win2003 ani XP (wiesza się po załadowaniu
plików ster. przy komunikacie - windows is starting czy coś takiego)
ram sprawdziłem jest ok
podejrzenia mam dwa :
1. coś z napięciem na płycie (ew zasilacz) - płytę kupiłem kiedyś używaną i
zawsze się trochę dziwnie zachowywała - tzn przy wchodzeniu do biosu cały
ekran przez ok 2s migał - oczywiście tylko strzelam
2. pare dni wcześniej bawilem sie w biosie, jednak wszystko ustawiłem mam
nadzieje tak samo jak było wcześniej i nic to nie dało

to tylko
bardzo prosze o pomoc
jeśli to potrzebne moge wypisać ustawienia biosa, dokładny model płytki itd
pozdrawiam