Dziwny problem z karta graficzna

Autor: Nafcio (nafcio_at_gazeta.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 07:38:38 MET

Witam,

mam problem z kartą gaficzna. Mam kompuetr Celeron 700 MHz, Abit BH6 ,256 MB
RAM i karte graficzna Riva TNT 2 Pro oraz system Win2000. Do wczorajszego
dnia wszystko bylo OK. Wczoraj po uruchomieniu komputera rozdzielczosc
ekranu spadla do 800x600 i 16 kolorow tak jakby nie bylo sterownikow z
grafiki. Przeinstalowanie sterownikow nie pomaga. W menedzerze urzadzen przy
karcie graficznaj jest wykrzyknik i blad "tego urzadzenia nie mozna
uruchomic",
w ustawienia ekranu->zaawansowane->karta w polu informacje o karcie w kazdym
polu pisze <nieznane>. Po uruchomieniu dxdiag pojawia sie blad DirectDraw
niedostepne. Zmienilem karte na ATI i to samo. Nie wiem wiec czy to wina
plyty glownej czy samego Windowsa bo karty graficznej raczej nie. Nie wiem
czy ma to jakis zwiazek ale dzien wczesniej zniknela z opcji zamykania
systemu "Hibernacja", ktorej czesto uzywalem.
Prosze o rady jak sobie poradzic z tym problemem, lub powiedziec co moze byc
przyczyna takiego zachowania sie karty graficznej.

Dzieki,
pozdrawiam