prosba o pomoc

Autor: Andrx (approved_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 07:30:10 MET

Witam/ cholernie potrzebuje pomocy,
bo juz nie wiem o co chodzi/ jesli wg was problem
nadaje sie na inna grupe to napiszcie na jaka, plesase/
   a teraz do sedna/ otoz mam liteona combo
w moim kompie ( plyta msi kt4v, 256MB, grafika fx5200
ultimate)/ po odpaleniu filmu na dvd mam niewyrazny
dzwiek/ w sumie to dzwiek nawet jest ok/ ale bardzo
znieksztalcone sa dialogi !!!!! (takie jakby charczace )/
no i nie mam pojecia o co moze chodzic/ tak wiec
jakiekolwiek sugestie na wage zlota/
balszoje spasiba
  Andrx