Re: Mały komputerek...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 01:22:10 MET

On Mon, 26 Jan 2004 07:24:39 +0100, "Belbo"
<kromarek(WYTNIJ)@pro.onet.pl> wrote:

>Jest jeszcze taki slim cedegena : http://www.codegen.pl/ms2.htm
>może mniej upiększony ( nie ma klapki) ..ale za to mniejszy od modecoma.. W
>zasilaczu raczej trzeba wymienić wiatrak na cichszy.. poza tym OK.

Mam to i nie polecam. Beznadziejne rozplanowane mijece montazowe HDD i
totalnie kretynska wentylacja zasilacza (glosno i malo wydajnie).

Co do problemow poruszonych w innych postach. Rzeczywiscie slim wymaga
kart niskoprofilowych - czyli albo jakies MXy 64bit albo Radki 9200SE.
Nie oszukujmy sie takie obudowy to domena kompow biurowych a do tego
starczylby wbudowany Unichrome.
U mnie w tej budzi sedzi Throughbred 1700XP na FSB 100MHz i Radek
9100LE (oczywiscie praca tego procesora na nominalnych nastawach jest
mozliwa ale nie pottrzebuje chwilowo takiej mocy). O dziwo zasilacz
jakos to znosi, ale grzeje sie mocno i halasuje. Temperatura w srodku
niestety przypominala piec wiec nad procesorem wycialem 8cm otwor.
Poniewaz zalozony Whisper Rock IV siega razem z wiatrakiem prawie do
blachy obudowy to po zalozeniu na cooler grilla jakos to wyglada i
pozwala zachowac niska temperature w srodku (mimo spowolnienia
wentylatora na procesorze do ok 1300rpm). Minusem takiego rozwiazania
moze byc niemoznosc postawienia na komputerze monitora.

Reasumujac - jakos to dziala, ale drugi raz nie popelnilbym tego
bledu.

Pozdrawiam
GLide