Re: agp x8 i 3,3V

Autor: daek (daek_at_na_berdyczow.poczta.fm.invalid)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 01:20:03 MET

W wiadomości news:bv8r8s.k4.1_at_Hobby.od.18.lat Sander obwieścił(a)
wszem i wobec:

> Gdzieś to wyczytał ? BTW chyba wiesz,
> że m.in. AGP, USB, teraz PCI Express to "wynalazek" Intela ?

Wiem :)
"agp 3,3v" i Google, przeszukane gdzieś tak 25 stron rekordów - mimo
najszczerszych chęci za cholerę nie znajdę materiału źródłowego w
historii ;)))
Dokładnie to powinno było brzmieć: "Pono agp2.0 na płytach na intelu
jest (najczęściej?) tylko w wersji 3,3V, dwa napięcia są (najczęściej?)
dla płyt z chipsetem via.". Nie mnie oceniać trafność tego twierdzenia
;)))

P.S. Mam slot uniwersalny.Wg Asusa bez obsługi x4, a aida32 określa go
jako "gniazdo systemowe _agpx2_ ". Hmmm...
Ale hula aż miło, pod sporym obciążeniem też! Oby tak dalej! :)

--
    /\_/\
    =o_o=        Pozdrowienia