Re: Najlepszy cooler do P4 2.4

Autor: Max (a_at_b.c)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 23:33:47 MET

Użytkownik "Dariusz Socha" <dareksocha_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> nałożeniem
>
> No wlasnie o to chodzi ze go sie nie da zle zalozyc. Co prawda gdzies byly
> dwie strzalki wskazujace gdzie ma byc dol (w przypadku obudow dektop i
> tower) ale... to chyba nie ma znaczenia bo wiatrak jest symetryczny.
> Czy Ty masz wersje C, tą z HT? I czy temperature odczytałeś z biosu? Ja
sam
> zakladalem wiatrak - w nowym boxowanym wiatraku na spodzie radiatora jest
> juz fabrycznie nalozona warstwa pasty przewodzacej cieplo. Nie raz juz
> slyszalem ze nie ktorzy mysla ze to jest po prostu tasma ktora trzeba
> [...]

Tak - to wersja HT i temp. czytam z biosu. Aczkolwiek winbond (program
dołączony do MB
podaje temp. CPU około 40'C w idle). Przyznaję, że jestem nieco
zdezorientowany...
Czy P4 ma wbudowany czujnik temp - tak słyszałem, nie wiem czy to
prawda... - czy też
czujnik jest zewn. i może podawać złą wartość?

Max