Re: Najlepszy cooler do P4 2.4

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 16:02:32 MET

> ja go nie zakładałem... a na czym polega złe założenie poza złym
nałożeniem
> pasty?

No wlasnie o to chodzi ze go sie nie da zle zalozyc. Co prawda gdzies byly
dwie strzalki wskazujace gdzie ma byc dol (w przypadku obudow dektop i
tower) ale... to chyba nie ma znaczenia bo wiatrak jest symetryczny.
Czy Ty masz wersje C, tą z HT? I czy temperature odczytałeś z biosu? Ja sam
zakladalem wiatrak - w nowym boxowanym wiatraku na spodzie radiatora jest
juz fabrycznie nalozona warstwa pasty przewodzacej cieplo. Nie raz juz
slyszalem ze nie ktorzy mysla ze to jest po prostu tasma ktora trzeba
zedrzec przed zalozeniem procesora ;) Oby ten kto zakladal Ci ten wiatrak
nie myslal wlasnie w ten sposob.