Re: [głupie?] Zostaje kopnięty...

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 22:54:53 MET

> Mam na poddasz dość głupie ułorzenie ścian. W narożnikach ścian są
> aluminiote kontowniki. Ścianki oczywiście (?) kartonowo-gipsowe:)
Instalacje
> [...]
> potem jak zachaczę ręką o kontownik [przykryty nota bene ~3mm warstwą
> gipsu...] to zostaje kopnięty prądem... Myślę, że dzieje się tak od
> rzeczonej klawiatury:/ I teraz mam do grupowiczów pytanie: co zrobić żeby
> nie kopało? Jak dotkę jednocześnie komputera [obudowy] i kaloryfera to
mnie
> nic nie kopie... Czy to jest wina klawatury? Przyciski mam oczywiście
> plastikowe, a jak wiadomo (?) plastik jest raczej izolatorem... Troszeczkę
> mnie to denerwuje... Jak chcecie jakieś dodatkowe info to piszcie [poza

Moze jestes jednym z nich? ;))

Hacker:
Stanowi z komputerem jednosc, nie używa klawiatury, bo przekazuje swoje
mysli bezposrednio do komputera, w razie potrzeby sam pisze szybko jzzyk
programowania, sam wytwarza potrzebne 220V i napisał wszystkie lepsze
ksiazki.
Glowny informatyk:
Jest trwale zrosniety ze swoim komputerem, pisze szybciej, niz komputer może
przetworzyc, myśli w asemblerze, wytrzymuje porażenia 380V i zna na pamięc
wszystkie układy scalone.
Zaawansowany programista:
Siedzi 20 godzin dziennie przed komputerem, wpisuje 10 słow na sekundę, zna
Pascal, BASIC, Assembler, Fortran, Logo, APL, Algol, Prolog, wytrzymuje 220V
i zna wszystkie ksiazki.
Inzynier informatykii:
Używa komputer 16 godzin na dobe, wpisuje 10 znakow na sekunde, zna
doskonale Pascal, BASIC, C i Assembler, moee na krótko chwycić goracą
lutownice i ma wszystkie ksiazki.
A moze zaszybko piszesz na klawiaturze ? - wytwarzajac przy tym napiecie ;)
Spojrz na to z innej strony - jakbys czul ze Cie wciaga wyciagniesz reke i
jestes spowrotem ;)) hehe.