Re: albo rotfl albo moja niewiedza

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 15:23:38 MET

Niejaki(a): Dj Gippo z adresu <djgippo_at_USUNTO.satfilm.net.pl>
napisal(a):
> witam
> dzis kolezanka powiedziala mi ze jak kupowla w sklepie combo LG( co
> jej odradzalem ) to facet w sklepie powiedzial aby nie kupowac plyt z
> predkoscia 52x - maxymalnie 48x ze od tych szybszych - od ich nawet
> odczytu - moze sie naped uszkodzic... na poczatku mialem z tego jazde
> bo jezeli combo ma max odczyt/wypalka 48x to co mu szkodzi odczytywac
> cd 52x jak i tak zwykle nawet nie idczytuje przy 48x ...
> na poczatku byl ROTFL ale lepiej zapytac sie osob lepiej znajacych sie
> mi sie wydaje ze to ROTFL ze od odczytu szybszych plyt moze sie naped
> [...]

Pewnie kobieta cos pokrecila. Sprzedawcy zapewne chodzilo o nie
kupywanie napedu potrafiacego rozkrecic sie do 52x. Gdy pracowalem
jeszcze w serwisie, to czesto przychodzily zniszczone czytniki 52x, w
których slabej jakosci plyty rozpadaly sie na kawaleczki (zle wywazenie
plyty, powodowalo, ze sila odsrodkowa, wytwarzajaca sie podczas jej
wirowania z ogromna predkoscia, rozrywala ja na drobne kawalki,
najczesciej powodujac nieodwracalne uszkodzenie mechanizmu
czytnika/elektroniki).

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz