Re: niszczenie dyskietki

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 15:10:33 MET

> Racja, ja zawsze miałem wyjątkowego pecha do dyskietek.
> W czasach gdy nikt nie miał jeszcze HDD dyskietki bardzo szybko mi padały.
> Zwłaszcza 1,44mb 3,5".

miales PH:) ostatnio w pracy testowalem wytrzymalosc dyskietek na zderzenie
ze sciana z duza predkoscia:))) co ciekawe nie bylo problemow z odczytaniem
danych:)

> O dziwo 5-calówki trzymały się dłużej. Czy to moze dlatego, że miały
> mniejszą gęstość ??

tak ... dyskietki te byly o wiele bardziej odporne ... pamietam co ludzie
robili z 5,25 / 360KB ... to co zobaczylem utwierdzilo mnie w przekonaniu,
ze sa prawie niezniczalne:))))

Oczywiscie w chwili obecnej kiedy dyskietki powoli znikaja z naszego zycia i
uzywa sie starych, wysluzonych nosnikow ich awaryjnosc sie zwieksza ...
dodajac do tego lipne stacje dyskow, ktore tworza malotrwaly zapis na
dystkietkach to jest jak jest ...