Re: karta tv winfast 2000 xp deluxe

Autor: Radoslaw Rozacky (elf_no_spam_at_arx.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 14:28:15 MET

> Witam,
> Mam karte winfast deluxe. Gdy ogladam tv na oryginalnym programie
> wszystko jest okay. Jesli natomiast chce ogladac na moreTV to nie mam
> dzwieku. Probowalem roznych programow do dekodowania dzwieku, BBB,
> WIlma i kilka innych, dzwiek nie plynie. Ten dzwiek gdzies tam siedzi w
> karcie bo jesli podglosze glosniki na maxa to slychac dzwiek bardzo
> cicho. Mam karte dzwiekowa SB live! 1024. W mixerze kombinowalem
> wszystkimi suwakami i nic nie bylo wyciszone. Prosze o pomoc.

Zauwazylem ciekawa zaleznosc..
Mialem taki sam problem jak ty na tej samej karcie...
Uzywalem wszystkich programow (Bbb, wilma,perfect) i nic...az ktoregos dnia,
w sumie przypadkiem odlaczylem wszystkie urzadzenia USB. Ruszylo z miejsca!
Prawdopodonie w moim przypadku problemem byla kamera internetowa z
mikrofonem. Wiec jesli masz jakies urzadzenia usb to sproboj je wypiac
najpierw. Sadze ze powinienes rownierz przejzec sprzet pod katem wlozonych
urzadzen do innych SLotow (jakies inne karty tv, lub inne urzadzenia
dzwiekowe).

Pozdr.