karta tv winfast 2000 xp deluxe

Autor: Grumens (grumensNOSPAM_at_uwm.edu.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 23:13:53 MET

Witam,
Mam karte winfast deluxe. Gdy ogladam tv na oryginalnym programie
wszystko jest okay. Jesli natomiast chce ogladac na moreTV to nie mam
dzwieku. Probowalem roznych programow do dekodowania dzwieku, BBB,
WIlma i kilka innych, dzwiek nie plynie. Ten dzwiek gdzies tam siedzi w
karcie bo jesli podglosze glosniki na maxa to slychac dzwiek bardzo
cicho. Mam karte dzwiekowa SB live! 1024. W mixerze kombinowalem
wszystkimi suwakami i nic nie bylo wyciszone. Prosze o pomoc.

--
Pozdrawiam
Grumens