[monitor] Samsung 765 - maly problem

Autor: DeXtoR27 (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:15:21 MET

Witam

Mam mały problem z monitorem samsung 765mb ... objawia się to tym, że
jeśli mam jakieś ciemne tło, np czarną tapetę i otworzę jakieś okno z
białym tłem to obraz wyraźnie się rozszerza, tak ok 1mm we wszystkie
strony ... wczesniej wydawało mi się że ma coś takiego miejsce, ale
było to ledwie zauważalne ... ostatnio to jednak się nasiliło ... efekt
taki następuje też jeśli przełączam tryby MagicBright przy jasnym tle
.. wtedy obraz kurczy się im robi się jaśniej ...

tylko teraz nie wiem czy zanosić go do sklepu, by wysłali go do serwisu
... nie wiem czy taka wada uprawnia do wymiany/naprawy a niechcę czekać
2 tyg by dostać monitor z odpowiedzią, że spełnia normy blablablablabla
i jest sprawny

--
DeXtoR
gg: 3811238