Re: Czy mozna athlona 2000 bez radiatora i wiatraka ...

Autor: Rafal Gola (rafalg_at_NOSPAM303.krakow.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:11:07 MET

W artykule <bv88j6$iru$1_at_korweta.task.gda.pl> Slawek napisał(a):
> nie rob tak ,ja kiedys bylem taki madry inaczej ,ze odpalilem durona 700 bez colera i go spalilem,
> a na ekranie zglosila sie tylko karta graficzna i pierwszy ekran biosu wiec trwalo to moze ze 2-3
> sekundy jadro bylo tak upieczone ze az sie mocno poparzylem
> Slawek

Wlasnie zobaczylem filmik do ktorego linka podal pan Tomasz , juz jestem przekonany ,
choc prcek na filmiku jak widac wczesniej normalnie pracowal i byl obciazony.
Nie za bardzo dojrzalem tegoi co na monitorze bylo pokazane , ale zapewne jakas
stosunkwo wysoka temperatura processora.... to w sumie wcale nie musi oznaczac
ze prcek w temperaturze pokojowej od razu w 2 sek podniesie ja o kilkadzieista stopni
( z tego co slyszalem powinny one zniesc ponad 80 , sam najwiecej
jednak widzialem na athlonie 62)

Pozdrawiam