Re: Ustawienie biosu Soltek SL-75-FRN2-L

Autor: Phyt0n (NOphytonSSPAMM!_at_konta.plo.plNOSPAM)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:28:27 MET

POPEK wrote:

> 1-chodzilo mi o 128bit sorki
> 2-a co do przestawiania to jak zrobie 166 to wyskakuje blad i mosze powrocic
> do poprzednich ustawien ale jak ustawie np byspd to wogole win xp niechce
> sie zaladowac tylko restartuje go znowu
> 3-jak uaktualnic bios w tej plycie?

3. sciagnac ze strony http://soltek.com.tw biosa najnowszego *1.7L*,
zrobic dyskietke startowa dosowa, nagrac na nia (wczesniej kilka
niepotrzebnych plikow skasowac) biosa oraz flashera, zapisac na kartce
instrukcje - z pliku howto - jaka komende wydac, uruchomic kompa z
dyskietki, wydac komende i modlic sie zeby pradu nie wylaczyli ...
dyski startowe: http://www.bootdisk.com

2. znasz caly numer seryjny twojego proca? mnoznik mozesz zmieniac?

1. nie ma problemu . ;)

--
Pozdrowienia!
Phyt0n