Re: Jaki monitor LCD 19 cali polecacie ???

Autor: KuAeR (kuaer_at_videofan.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:22:30 MET

Użytkownik "Jarocki" <jaro735_at_NO.SPAM.op.pl> napisał w wiadomości

> Witam
>
> Stoje przed wyborem kupna monitora LCD 19 " (głównie ze względów
> "zdrowotnych"). Interesuje mnie wyłacznie 19 cali (wieksze są dla mnie
zbyt
> drogie, mniejsze - za małe!).
Zainteresuj się Neovo S-19. Jak dla mnie super. Mam, używam, jest to mój
trzeci LCD ( najpierw 15 CTX, potem 17 Neovo, a teraz ten model). Ma
specjalną szybę, która powoduje, że niezależnie od tego pod jakim kątem
patrzysz, nie zmienia ani ostrości ani kolorytyki obrazu. Gwarancja
trzyletnia, każdy martwy piksel - wymiana. W Connekcie kosztuje ok. 4500,
natomiast na www.monitor.pl jest zdecydowanie tańszy. Gorąco polecam
Kuaer