Re: Dlaczego sporo monitorow na Allegro...

Autor: Michał (fred4u_at_wywalto.wp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 11:19:51 MET

> Też mam te używane "zwłoki" ;-) i chciałbym wiedzieć jaki mają przebieg.
>
> Jak wejść do tego menu?

Przytrzymaj "<-" włączając monitor, i trzymaj aż usłyszysz załączenie
przekaźnika. Puść "<-", i po chwili wciśnij ponownie - pojawi się
okienko wpisywania hasła. Wciśnij "<-" żeby wejść do wpisywania, i
używając +/- wstukaj "7711". Wybierz OK i jesteś w menu serwisowym.
Uważaj żeby za bardzo nie namieszać, bo będą kłopoty z ustawieniem
nominalnym.

"Przebieg" będzie w monitorogodzinach, jakoś sobie przeliczyłem że
według mojego domowego stylu korzystania z kompa (4h/dzień) monitorek ma
siakieś 2 latka ;) więc nie jest specjalnie zajeżdżony.

Dodatkowo są ustawienia wzmocnienia jasności/kontrastu, u mnie ustawione
na jakies 30%, przypuzsczam że przy wypalonych kineskopach "magicy"
mogliby tu coś podkręcać (zapas regulacji jest, i to spory).

Miłej pracy/zabawy na "zwłokach",
Michał