Re: Zwiechy przy ghost, bootit itp.

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 10:12:04 MET

> Nie wiem co jest grane...
> Gdy chce zrobic obraz partycji ghostem to po wyjsciu do dosa sie zawiesza
> tuz przed wyskoczeniem okienka postepu.
> Gdy uzywam bootit obraz robi sie ok..ale odtworzyc system z takiego obrazu
> = zwis.
> A co ciekawe mam wrazenie ze chodzi o PCI bo gdy chce uruchomic AIDA32 to
> zaczyna sie uruchamiac i w punkcie gdzie pisze ze wykrywa urzadzenia PCI
> zawiesza komputer..tylko twardy reset...
> Mam ten problem od poczatku ale teraz postanowilem sie za niego zabrac bo
> [...]

Najprawdopodobniej jest problem z s-ata, bo czesto sa krzaki z tym a juz
szczegolnie pod dosem.
Ciekawy jestem jakiej wersji Ghosta uzywasz. Bo sa dwie - jedna sie
uruchamia (recznie) prosto z dosa. Ta drugąa z windows sie odpala a po
restarcie uruchamia sie w trybie dosa. Moze jest problem wlasnie z ta druga
wersja (instalacyjna).