Zwiechy przy ghost, bootit itp.

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 04:16:05 MET

 Nie wiem co jest grane...
Gdy chce zrobic obraz partycji ghostem to po wyjsciu do dosa sie zawiesza
tuz przed wyskoczeniem okienka postepu.
Gdy uzywam bootit obraz robi sie ok..ale odtworzyc system z takiego obrazu
= zwis.
A co ciekawe mam wrazenie ze chodzi o PCI bo gdy chce uruchomic AIDA32 to
zaczyna sie uruchamiac i w punkcie gdzie pisze ze wykrywa urzadzenia PCI
zawiesza komputer..tylko twardy reset...
Mam ten problem od poczatku ale teraz postanowilem sie za niego zabrac bo
mi sie w razie awarii nie usmiecha siedzenie 24h i instalowanie i
ustawianie wszystkiego od nowa skoro ghost i inne moga to odtworzyc w 15
minut.
Doradzcie cos...juz nie wiem co robic.
System WinXP Pro zainstalowany na dysku s-ata.
Aida podalem tutaj jako przyklad gdyz ten programik sie nie chce
uruchamiac od poczatku kupna komputera natomiast sandra i inne dzialaja
ok.
Co to moze byc?

--
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****
** HDD:IBM 45GB 7200, SEAGATE 120GB S-ATA,SAMSUNG 20GB **