PROSZE O porade w spr. karty graf.

Autor: Maxii (maxi77_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 09:29:03 MET

Witam
Pare minut temu pisalem o mozliwosciach prockow 1.7 xp i barton ktory
wybrac.
Mam tez zapytanie i prosbe o porade tych co maja kontakt z kartami
graficznymi czy mozna dostac jeszcze w sklepie RADKI 9500 nowe?
Czytalem ze mozna je odblokowac i wogole ...
Mam WINFASTA TITANIUM TH (GeForce 2) czy mozecie mi cos polecic dobrego co
jest wydajniejsze od tej karty a przy okazji dobre. Widzialem obraz kart ATi
i NVidii i teraz wolabym miec karte ATI w swoim komputerze tylko jaka i w
miare nie super droga. Nie widzialem kart 9100 co sa dobre w sklepie ktory
mam zamiar kupic.
Widzialem natomist 9000 Pro 64 Mb, 9200 w roznych opcjach nawet z 256RAM no
i z szyna 128bit do pamieci,radki 9600 PRO,SE,XT oraz normalne 9600 rozne
oraz wyzsze modele, ktory model mozecie doradzic ??/
Slyszalem ze wydajnosc 9200 wypasiona jest zblizona z mozliwoscia pomiedzy
9000 a 9000 pro czy warto to kupic?

PROSZE O POMOC I PORADE czytalem benchmarka i tomshardware, ale chodzi mi o
porade uzytkownikow ktore karty w/w maja i czy warto?

Pozdrawiam i dzieki :)
Maxii