Re: Athlon 2600+barton

Autor: Mietek (kamar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 08:05:53 MET

Mam własnie płytę MSI KT4V - sugerujesz aktualizację biosu ?
Użytkownik "krzymek" <krzymek_WYTNIJ__at_terramail.pl> napisał w wiadomości
> Miałem zainstalowanego Athlona 1700+ i zachciało mi się zmienić na Athlona
> 2600+ i ru zaczeły sie problemy -= system wykrywa procesor jako Athlon
2500+

Gratuluje wyboru :)

> ale to nie wszystko komp odpala sie po wielokrotnym wyłączeniu zasilania -
> reset nie pomaga -jest tylko czarny ekran i żadnego komunikatu - może ktoś

jak mozna wielokrotnie wylaczyc kompa ? ja wylączam raz i juz nie działa :)

A tak na powaznie nie napislaes na jakiej plycie masz tego athlonika, u mnie
był przypadek ze plyta ( MSI KT4AV) tez nie rozpoznawala poprawnie procka,
wgralem nowy bios i gotowe. A co do wlaczania to moze masz ustawiona funkcje
budzenia przez karte sieciowa albo cos innego.

--
---==[ krzymek ]==---