A7N8X + XP2200@ zwiechy

Autor: Grześ (grzes_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 00:45:37 MET

Jest sobie komputer:
Asus A7N8X
Thorton 2200+
512MB DDR333
Chieftec 360W

Przy FSB166 (i niższych) wstaje na domyslnym napięciu 1,6v, ale pod Prime95
od razu się wywala. Podniesienie napięcia do 1,75v nic nie daje. Sprawdzałem
na FSB160, 155 to samo, dopiero na 150 jest stabilny. W biosie ustawiłem AGP
na 66Mhz, pamięci synchronicznie. Czy to wina procka że się tak słabo
podkręca, czy czegoś innego? Moim zdaniem problem lezy gdzie indziej
ponieważ system się załaduje nawet na napięciu domyślnym i FSB170Mhz (wyżej
nie sprawdzałem) ale jak pisałem jest niestabilny.

Dzięki za każdą pomoc!