DDR400 na KT266

Autor: Sebastian Szachnowski (s_szachnowski_at_**NOSPAM**interia.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 22:01:55 MET

Jakby to wyglądało - moja płyta (Shuttle na VIA KT266) obsługuje DDRy do
266, a więc jak włożę 400 to co będzie (jedną kość 256MB)? Mogę obniżyć
częstotliwość taktowania i będą bez kłopotu działać jako 266? I sprawa
druga - czy w ogóle będzie jakakolwiek różnica w wydajności między SDR256MB
133 a DDR256MB (400_at_266)? Pytam bo tak się złożyło, że mogę moje stare SDRy
sprzedać i za te pieniądze kupić tyle samo nowych DDRów. Opłaca się w ogóle
w to bawić, nie wpłynie to ujemnie na stabilność systemu? (chodzi o te
DDR400 na KT266)

pozdrawiam!
Sebastian Szachnowski