Re: Co jest z tym Pentiumem ?

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:37:29 MET

Process Piter (spamtrap_at_honda.bt.pl) returned following error message:

> Jeszcze jedno. Dlaczego P4 testujesz na jakims gownianym sisie podczas gdy
> AMD na nfocrce i via ?

Bo mi P4 nie wszedl do podstawki w plycie pod AMD, a innej dedykowanej
Pentiumowi nie mialem ;-) A tak powaznie to o tym Sisie (SiS648)
czytalem raczej pochlebne opinie... Nie ja to wybieralem tylko kumpel, i
pieniadze byly dosc wazne, a mialo byc Pentium.

> Po za tym jak to mozliwe ze miales 99% CPU time skoro to aplikacja pewnie
> jedno watkowa a takie zwykle tego procka obciazaja w 50%. Przyklad prime -
> 50% dopiero odpalenie rownolegle drugiego daje wlasciwy rezultat

Masz racje, ale ja podalem czasy zsumowane dla dwoch procesow. Jedna
instancja odpalona - okolo 50%, dwie - okolo 100% (99%, oba biora po
polowie) i sprawdzalem jeszcze trzy przez ciekawosc. Faktycznie, na
Pentium szybkosc przy odpalonym jednym procesie wynosila jakies 70%
tego, co bylo przy dwoch procesach (wartosci podanej przeze mnie), trzy
nic nie zmienialy. Na Athlonach przy jednym procesie szybkosc sumaryczna
byla taka sama jak przy dwoch czy trzech w praktyce, wszystko logiczne.
Co ciekawe, poprosilem innego o sprawdzenie, ma P4 2.4 na jakims Intelu
i wynik byl podobny do XP 2500+, troche nizszy. Sprawdzane to bylo
jednak dosc krotko. Skad roznice miedzy Pentiumami - czyzby chipset ?
Nie wiem, bede walczyl z pamieciami i innymi ustawieniami zeby wyciagnac
jak najwiecej choc komp dosc zajety.

PS. Przepraszam, ze tak pozno watek ozywiam, ale mialem problem z
polaczeniem.
Pozdro,

--
Saiko Kila ---- Name of my email server is invalid ---- GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always