Re: 7200.7 dzwiek

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:46:48 MET

Process mdrok (mdrok_at_pl.neostrada.zyrRevers) returned following error message:

> [...]
>
> Okolo 10 miesiecy, ale dopiero teraz wlozylem go do obudowy wiec moze to
> przez przenoszenie
> wibracji bo podczas postoju nie halasuje tylko odczyt/zapis i jak windows
> startuje jest takie
> charakterystyczne "sssssssssss" jak lezal sobie wczesniej luze to nic
> praktycznie nie bylo slychac.

To moj zachowuje sie tak samo, sadzac z opisu. Dla mnie jest to
przyjemny dzwiek, nie denerwuje. Bylo tak od poczatku. Mozliwe, ze ma
inne natezenie, ale to trudno tekstem oddac :) Kilka starszych dyskow
jest zdecydowanie glosniejszych i bardziej denerwuja. Kazdy wentylator
jest tez glosniejszy, choc naprawde cichego jeszcze nie mam.

A jak puscisz muzyczke czy radio to nie zaglusza ?
Pozdrawiam,

--
Saiko Kila ---- Name of my email server is invalid ---- GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always