Re: no i dalem czadu i chyba spalilem procesor:(

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 17:21:01 MET

Hey,

Użytkownik "SimonX" <sbronko_at_tlen.pl.SPAMOBIJ:-)> napisał w wiadomości
> jak myslicie - co sie stalo?

Dlatego nie lubie MSI :-) U mojego kolegi raz zdarzylo tzw. X-Files. Wlacza
Red Alerta (gre taka) i lup ... komp sie wylacza. Godzine dochodzilem co sie
stalo co nie tak. Resetowalem bios, wyjmowalem pamiec, dawalem swoja, inny
zasilacz. Caly czas 4 czerowne diody. Po godzinie stwierdzilem, ze nie wiem
o co chodzi. Wiem zebralem sie do wyjscia ... wzialem swoj zasilacz, pamiec
... zalozylem jego. Kolega jak juz wychodzilem wlaczyl tak "dla jaj" z
haslem "moze wstanie" ... i wstal :) Do dzis nie wiem o co biega a plyta w
dalszym ciagu u niego pracuje :) Widocznie byl jej potrzebny "dluzszy" reset
:)

Pozdrawiam, Paweł