Re: Glosniki do kompa w cenie do 500pln

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 16:50:44 MET

Użytkownik "Dariusz Socha" <dareksocha_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze do nie dawno smialo powiedzialbym Creative - bo pod wzgledem
jakosc
> dzwieku raczej bije na glowe inne firmy. Slyszalem dzwiek na 6.1 i bylem
pod
> wrazeniem. Mimo 22watowego subwofera bas jest taki jak na moich 100w
> podlogowych kolumnach Quadrala.

Ja miałem Creativ-y 580 i jestem cały szczęśliwy, że się ich pozbyłem...
Małe plastikowe satelitki tak "rzęziły" że spadały mi z połki :)
Teraz mam Genius-y Home Theatre 5.1, które kupiłem za 600zł i jestem
zadowolony.
Melomanem nie jestem, ale odsłuchowo dużo lepsze od 580-tek Creativ-a,

> Co jeszcze... proponowal bym kupic zestaw 2.1 z wyzszej polki. Podobno na
> dluzsza czas taki dzwiek przestrzenny potrafi byc meczacy. To tez kwestia
> gustu.
Dzwięk 5.1 jest raczej do filmów, chociaż stereo też brzmi "pełniej" na 5.1.
Takie są moje odczucia...

ax