Re: Glosniki do kompa w cenie do 500pln

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 15:58:01 MET

Jeszcze do nie dawno smialo powiedzialbym Creative - bo pod wzgledem jakosc
dzwieku raczej bije na glowe inne firmy. Slyszalem dzwiek na 6.1 i bylem pod
wrazeniem. Mimo 22watowego subwofera bas jest taki jak na moich 100w
podlogowych kolumnach Quadrala.
Jednak martwi mnie sam pilot do sprzetu Creativa - po pewnym czasie pada.
Nie wiem czy akorat w kazdym zestawie ale w tym co ma moj kolega pojawil sie
problem. Glosniki same sie zciszaja lub podglasniaja a zmiana glosnosci w
malym zakresie graniczy z cudem.

Jesli chodzi o moc PMPO to wogle sie nia nie sugeruj... smiech mnie ogarnia
jak widze takie "pipkowate" glosniki na wystawie i wielki napis (wiekszy od
samych glosnikow) ;) "800wat!". Liczy sie tylko moc nomlinalna.

Co jeszcze... proponowal bym kupic zestaw 2.1 z wyzszej polki. Podobno na
dluzsza czas taki dzwiek przestrzenny potrafi byc meczacy. To tez kwestia
gustu.
Polecam pozadny zestaw 2.1.

Dariusz Socha