Re: wentylator do obudowy

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 13:08:05 MET

> A jaka masz temp na procku i w obudowie na Arcticu? Jaka
jest roznica
> temperatur na procku po odlaczeniu tego wentyla?
> Pozdrawiam
> black_grizzly

..ja dzisiaj tez chce zamontowac Arctica .. a nawet dwa
(jezeli poczta dostarczy). Jeden do obudowy a drugi wymienie
w zasilaczu. Poki co mam temperatury w obudowie 36 a na
procku Athlon XP 1,7 (0,18) 47-50. Ciekawe co bedzie po
wstawieniu wentyli. Z tym ze mi zalezy najbardziej na cichej
pracy bo te moje temperatury to sa chyba OK.

Pozdrofka
Robert