Re: wentylator do obudowy

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 15:39:56 MET

Hey,

Użytkownik "black_grizzly" <black_grizzly_at_op.pl> napisał w wiadomości
> A jaka masz temp na procku i w obudowie na Arcticu? Jaka jest roznica
> temperatur na procku po odlaczeniu tego wentyla?

Oj ... to wszystko zalezy :) Niestety porownan nie mam "z" a "bez". Jeden
Arctic wlotowy z przodu mam glownie dla dysku twardego ... niestety grzeje
sie ostro i troche sie o niego boje, wiec to nie dlatego ze mam ogolnie w
budzie za cieplo. Pewnie tez cos tam daje, ale glownie chodzilo mi tutaj o
grzanie sie dysku twardego. Ten Kreci sie 1200-1300 rpm. Drugi mam na tym HP
zalmana na grafe podobne obroty ... tu tez raczej nie zalezy mi na jakims
wydajnym chlodzeniu ... po prostu wole zeby jednak cos lekko bo lekko ale
wialo na R9500Pro (troche sie grzeje, bo ciut podkrecony). Na procku mam
Falcon Rocka 2 zwolnionego tez do 1300. Temp. proca 1700+ (0.18) w idle
okolo powiedzmy 47 ... po wygrzaniu 55. Systemu okolo 35. Takze z tego
raczej nie wyczytasz jak sie sprawuja te Arctici. Teraz to tylko dyski WD i
IBM mi swiszcza strasznie ^^' Do wymiany ;P Tylko co jest ciche :)

Pozdrawiam, Paweł