Re: Jak przenieść ..... ???

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 21:52:14 MET

Użytkownik "Wilq" <matrixxs_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> zawartość partycji systemowej starego dysku na nowy???? Używam Win XP
> Prof. SP1 z systemem plików NTFS.
>
> Nie wiem czy dobrze kombinuje, ale myślę że trzeba by skonwertować
> partycję na FAT32, zrobić obraz ghostem, przenieść na nowy dysk i z
> powrotem przerobić na NTFS. Dobrze myśle????
> Choć Ghost zrobił mi też obraz parycji z NTFS a podobno nie umie :|

Przekopiuj po prostu tę partycję z dysku na dysk, np. Ranish Partition
Managerem. Potem wypnij oryginalny dysk (koniecznie), zapisz na nowym
dysku "std. boot code" (to odpowiednik fdisk /mbr), ustaw partycję jako
aktywną i... przeczytaj
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;821401, bo
systemu - choć już z zupełnie innych powodów - i tak nie uruchomisz
;-).

A zamiast Ghosta polecam BootIt. Jest duuużo lepszy.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/