Re: Gigabyte Radeon 9000pro - wyciszyć ale jak?

Autor: Xeite (xeite_at_o2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 21:51:08 MET

Wocio wrote:

> Ile średnia dzienna siedzenia przy komputerze ? W tym ile godzin grasz
> w gry 3D?

Przy kompie siedze sporooo :) No powiedzmy 12h w domu a w pracy tez caly czas,
ale w pracy sie nie liczy :P No wiec z tego granie w 3D to srednio ok 4h
dziennie, ale to nie tak ze codziennie gram bo mam okresy i to czasem ze ponad
tydzien nie dotykam gry.... Ostatnie dlugie granie jakie pamietam to gra Kotor
ok. 40h, grane po 12h dziennie, Tron2 podobnie. Jak juz gram to w pelni czas mi
to zajmuje, z malymi przerwami na jedzenie i wc :] (o dziwo oczy mam sprawne w
100%, poki co odpukac). Po za tym komp jest nonstop wlaczony przez 24h bo
nocami cos tam mi zasysa...

--
XeitE
         "And if you gaze for long into an abyss,