Re: jaka konfiguracja lepsza ?

Autor: jaqbb (jakubokey_at_USUNTO.o2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 14:55:49 MET

> Myślę że 256MB ramu wystarczy do takich zastosowań a szybszy procek więcej
> da niż większa pamięć. Podkreślam: do zastosowań „domowych”, bez
> ekstremalnego obciążania pamięci np. obróbką multimediów. W grach też jest
> procek ważny a pamięci to tylko żeby nie za mało.

no tak ale czy on na pewno się okaże szybszy ten procek ?
zwazywszy na to ze mozna trafic na łądnie podkręcalnego i go puscić na np
2200 mhz,
to bedzie o wiele wiecej niz w przypadku bartona ?
No i do czego się generalnie przydaje ta pamięć cashe ?
Czytam o tym i czytam i cały czas nie znalalłem nic wytłumaczone dla
lamerstwa jak ja :)

Do tego używam win2k a to dosc pamieciazerne cudo :)