Re: jaka konfiguracja lepsza ?

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 14:43:00 MET

> Co będzie lepsze wydajnościowo: (cenowo wygląda podobnie, a więcej
pieniędzy
> narazie nie planuję wydać)
>
> Duron 1800 mhz + 2x256 ddr 400 mhz
> czy może
> Barton 2500 + (podobny zegar ale wiecej duzo cashu) + 256 ddr 400 mhz ?
>
> Zakładam też lekkie podkręcenie sprzętu dlatego pamięci 400 cl 2.5
>
> Zastosowania kompa: typowy komp domowy, w gry komputerowe 3d gram
> 3-4 razy w miesiącu. Generalnie chodzi mi o to aby system śmigał dość
> ładnie, szybkie otwieranie programów itp.

Myślę że 256MB ramu wystarczy do takich zastosowań a szybszy procek więcej
da niż większa pamięć. Podkreślam: do zastosowań „domowych”, bez
ekstremalnego obciążania pamięci np. obróbką multimediów. W grach też jest
procek ważny a pamięci to tylko żeby nie za mało.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv