Re: wd1200jb bad sektor

Autor: P|eszczoH (adamlt_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 08:59:30 MET

> Dysk jest na gwarancji jeszcze - na szczescie. Czy cos takiego kwalifikuje
> sie to reklamacji w ramach gwarancji?

Tak

 Czy jest taka mozliwosc ze zanim
> oddam go do sklepu - a oni do serwisu - czy moge dostac z tego sklepu inny
> dysk zeby sobie te dane przekopiowac?

Nie wierze w to :-) predzej kup sobie CDRy i porzycz nagrywarke.

Bo chodzi o to ze sa tam rozne
> wazne dane, a nie usmiecha mi sie zeby ktokolwiek mial do nich dostep.

Oni maja gdzies twoje dane jak ich sobie nie zabezpieczysz, to Twoj problem
i strata.
Chyba ze im zaplacisz za to.

> Mial ktos juz doswiadczenia jakies z reklamowaniem tak duzego dysku?

nie ma roznicy czy duzy czy maly..... wazne jaka ma gwarancje.

Jak
> dlugo ew. czeka sie na wymiane?

zalezy od sklepu i hurtowni,
jedni oddadza to do hurtowni ktora to moze wymieni a moze odesle do naprawy,
inni dadza Ci inny dysk a z tym beda bujac sie sami i sprzedadza go potem
komus innemu... itd....
kierujesz pytanie nie tu gdzie trzeba.
pozdry